neděle 3. února 2013

v lednu jsme se učili péct chléb ...

Nejsem moc na předsevzetí - ale letos jsem udělala výjimku: budu si dávat měsíční předsevzetí! 

A to lednové bylo naučit se péct domácí chleba, klasicky ručně a v troubě. 

Máme léta domácí pekárnu, chleba z ní je chutný, pokaždé jiný, ale nikdy to není ta klasika.

A tak jsem pročetla spoustu receptů, návodů, blogů - až jsem se v tom ztratila a bochník chleba se mi zdál jako ta nejsložitější věc na světě.

Tak jsem se vrátila na začátek k Cuketkovi.

cuketkův chléb bez hnětení


A jak dopadl první pokus? 

Nejlépe jak mohl - prostě se povedl, zachutnal nám a v pečení pokračujeme ...

naše Jednička

krásná oka, skvělá chuť


Máme za sebou (pečeme všichni, zapojili se i kluci) čtyři domácí chleby a pomalu se chystáme na kváskový.

Inspirací je nám úžasný blog Tichý život .

Lucčin kváskový


A předsevzetí na další měsíce? 

Náš únor bude o knihách :-)


1 komentář:

  1. Povedl se fakt pěkně:-) ... už ho dělám z dvojité dávky, a stejně se po něm hned zapráší:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat